Šokantni rezultati studije na 54.000 ljudi: ovaj spoj u hrani koju jedete može smanjiti ili povećati rizik od demencije
Novo istraživanje Sveučilišta Edith Cowan (ECU) i Danskog instituta za istraživanje raka (DCRI) sugerira da izvor nitrata u prehrani može igrati važnu ulogu u riziku od demencije. U velikoj studiji...
Učitavanje komentara